idasvillkor.blogg.se

Åsikter, Vardag och Livet i allmänhet

För utåtriktad?

Publicerad 2015-06-06 17:18:30 i Jag,

Hej!

Det är jag som är Ida. 15 år, 92 dygn och 12 timmar. 59 kilogram, 169 centimeter. BMI:et landar på 20,66. Jag är normalviktig. Håller mig innanför kurvan. 

Er uppmärksamhet är nu riktad hitåt. Många av er har redan skapat en negativ bild av mig. Jag är alldeles för outgoing. Alla gränser är överskridna. Min ålder, vikt och läng är publicerad så att hela världen kan se siffrorna. Men det är anledningen till varför jag skapar den här bloggen. Jag är stolt över mig själv! Mitt utseende, mina åsikter och mitt sätt att framföra dessa. Men folk är trötta på mig. Trötta på mitt ständiga tjat om samhället. Jag har åsikter. Åsikter som jag är tillfreds med. Därför är jag villig att prata högt om dem. Och jag erkänner, jag är rädd. Cyberbullying är vanligt. Folk tror att de kan skriva och uttrycka sig hur de vill bara för att de har en datorskärm framför ansiktet.

Vad finns det mer att berätta? Ni vet redan att jag har ett stort intresse för det samhälle vi lever i nu och hur detta kan förbättras. Största delen av min fritid går åt till att plugga. Jag har bra betyg i skolan och är intresserad av min framtid. Om jag har tid umgås jag med mina vänner. Min umgängeskrets är inte stor men helt klart den bästa ;-). 
Det finns många saker jag verkligen älskar. Läppstift, regn och böcker är några av dem.

Nu vet ni lite om mig. Jag hoppas ni kommer att uppskatta de inlägg jag skriver. Om ni inte håller med eller vill fråga något så får ni gärna kommentera :). 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela