idasvillkor.blogg.se

Åsikter, Vardag och Livet i allmänhet

Jag vill inte leka kurragömma längre...

Publicerad 2015-06-29 19:34:07 i Allmänt,

 
Jag har nu njutit av sommarlov i 19 dagar. Det har varit ljuvligt och jag har ätit gott och umgåtts med vänner. Tyvärr finns det en sak jag saknar. Solen! Den har gömt sig och jag vill inte leka kurragömma längre. Kom fram nu! Det börjar bli tråkigt att bara sitta inne och läsa eller gå en kvällpromenad med kompisar. Jag vill sola, bada och äta glass utan att få gåshud för att jag fryser... Som tur är lovas det sol och 28 grader om några dagar. Hoppas att det blir så. Vill inte bli besviken...

Kommentarer

Postat av: Ellie

Publicerad 2015-06-29 20:55:07

Åh vi har inte heller nån sol här men på torsdag/fredag ska den komma hit tydligen. Vill solaaa!

Svar: Jag med!!
idasvillkor.blogg.se

Postat av: Angelica

Publicerad 2015-06-29 21:36:56

Saknar också solen! Men den behagade iallafall titta fram igår! :D

Svar: Ja, vi får hoppas att det blir som de säger, 28 grader :)
idasvillkor.blogg.se

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2015-06-30 02:05:06

Här ska det bli jättefint väder hela veckan sägs det, så hoppas att det stämmer!

Svar: Vad mysigt!
idasvillkor.blogg.se

Postat av: LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Publicerad 2015-06-30 19:42:55

Saknar också solen... tror den tog semester...

Svar: Hahaha, ja
idasvillkor.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela