idasvillkor.blogg.se

Åsikter, Vardag och Livet i allmänhet

3 dagar av mys

Publicerad 2015-06-22 09:30:00 i Livet,

Hade verkligen mysigt hos farfar! Världens bästa människa…

Det regnande konstant men jag var ute och gick flera gånger. Farfar bor ute på landet med en bra vän som granne. Hon hälsade på varje dag med sällskap av 3 hundar :)

På bara 3 dagar har vi gjort ganska mycket… Varit och kollat på en byggnad kallad Yangtorp som verkligen var spektakulär (!), fikat på Café Kagan och firat midsommar med god mat och dans runt midsommarstången ;)

Hoppas att er midsommar var lika bra som min! Nedan bjuder jag på lite bilder från resan :)

 
 
 

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2015-06-22 16:42:09

Vilket söt hund!

Svar: Ja, och den var hur snäll och gosig som helst :)
idasvillkor.blogg.se

Postat av: linah

Publicerad 2015-06-22 16:42:22

meen så söt vovve!

Svar: Visst är den :)
idasvillkor.blogg.se

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2015-06-22 17:40:39

Synd att det bara regnade, men tur att du hade det mysigt ändå :)

Svar: Det störde inte mig eftersom jag älskar regn :) Ja, det är alltid mysigt hos min farfar :)
idasvillkor.blogg.se

Postat av: LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Publicerad 2015-06-22 18:34:16

Låter som härliga dagar! :)

Svar: Det var det absolut :)
idasvillkor.blogg.se

Postat av: Lollee

Publicerad 2015-06-22 20:43:45

Dundersöt hund!

Svar: Ja, visst var den :) Hur söt som helst också :)
idasvillkor.blogg.se

Postat av: Skogsraah ☾

Publicerad 2015-06-23 15:20:50

Åh vad härligt det låter :)

Svar: Det var det verkligen :)
idasvillkor.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela