idasvillkor.blogg.se

Åsikter, Vardag och Livet i allmänhet

Bort med stress och oro!

Publicerad 2015-06-11 11:35:17 i Livet,

Jag drar nu en lättnadens suck. Släpper ut allt det negativa och drar in den sköna sommardoften som innebär lov. Det här läsåret har bestått av dålig planering, stress och oro. Höstterminen flöt på som vanligt men vårterminen var kaos. Min klass räknade ut att vi har haft ordinarie lärare 8/15 gånger i matte… Vikarien är oftast inte utbildad mattelärare och sitter mest där för att se till att vi jobbar ordentligt.

Var ganska nervös över hur detta skulle påverka mina betyg men det gick jättebra och jag är stolt över mig själv :). Allt jobb jag har lagt ner har betalats och mitt humör är på topp. Nu lägger jag detta läsåret bakom mig blickar framåt.

De närmaste 3 månaderna ska jag bara sova, bada och lugna ner mig. Ska bli så skönt att slippa ställa väckarklockan på 05:30 vare morgon. Det pratas om att campa med mamma och syster vilket jag tycker låter som en bra ide. Ska umgås massor med mina vänner och ta igen den tiden vi lade ner på allt pluggande. Jag hoppas verkligen att vädret blir bättre än vad det är nu. Annars blir det inget solande och badande ;)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela