idasvillkor.blogg.se

Åsikter, Vardag och Livet i allmänhet

10 random fakta om mig :)

Publicerad 2015-06-16 21:14:20 i Jag,

Satt och läste igenom min blogg och såg att det var väldigt mycket inlägg om mina åsikter och ganska få om min vardag.
Därför kommer 10 random fakta om mig :)

 

1.     På skoldagar går jag alltid upp 05:30. Även om vi har sovmorgon…

2.     Jag trivs bättre på regniga dagar än när det är sol. Anledningen till detta är för att då kan jag sitta hemma och läsa utan att få dåligt samvete :,D

3.     Om jag inte trivs med någon blir jag väldigt tyst men när man lär känna mig slutar jag aldrig prata.

4.     Jag är rädd för allt jag inte har gjort innan :/

5.     Kollektivtrafik är något jag ogillar väldigt mycket.

6.     ”Planering” är mitt liv i ett ord.

7.     Många tycker att jag måste jobba på att bli mer spontan.

8.     Jag avskyr grupparbeten i skolan.

9.     Musik är ett måste varje morgon, eftermiddag och kväll :)

10. Mina föräldrar är skilda och jag trivs väldigt bra med detta, som tur är :)

 

 Det finns såklart mycket mer att berätta men detta var vad jag kom på just nu.
Hoppas ni gillar inlägget :)

 

Kommentarer

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2015-06-17 02:59:54

3,4,5,6,7,8 stämmer in på mig med haha! Dock beror dom mycket på min asperger! Speciellt det där med planering. Om en plan ändras, förstörs hela min dag, och om det kommer upp spontana grejer, förstörs hela min dag också!

Svar: Har samma problem. Men jag vet faktiskt inte vad det beror på...
idasvillkor.blogg.se

Postat av: HJJONSSON

Publicerad 2015-06-17 21:09:51

Alltså varför alltid 5.30? :o

Svar: Min rutin ser ut så... Hatar att ändra på rutiner :,D
idasvillkor.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela