idasvillkor.blogg.se

Åsikter, Vardag och Livet i allmänhet

Förlåta eller svika - Den Svenska Björnstammen

Publicerad 2015-06-20 11:00:00 i Musik,

 
Ny kategori på min blogg :)
Musik har alltid varit en stor del av mitt liv och som jag skrev i min "10 random fakta om mig" lyssnar jag på det varje dag.
Idag tänkte jag tipsa om en jättebra låt som heter "Förlåta eller svika". Den Svenska Björnstammens har jag allltid tyckt om men det här är nog min favoritlåt av dem so far. Musikvideon är halvgalen men jag gillar den :) Låten är medryckande och texten är jättebra!
Jag tycker att ni ska kolla in den ;) Den finns såklart att hitta på spotify men om ni vill se musikvideon rekommenderar jag youtube. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela